I made this widget at MyFlashFetish.com.


PERJUANGAN


BLOG I
NI MENGANDUNGI BAHAN2 BERKAITAN SEJARAH PERADABAN MANUSIA, ISU2 SEMASA, PERBANDINGAN AGAMA DAN APA SAHAJA DALAM LINGKARAN KEHIDUPAN MANUSIA

AP YG AD DLM BLOG MGKIN ANDA TIDAK SETUJU DAN BKN 1 MASALAH JIKA KITA BERBEZA PENDAPAT.


Aku aku yg kufur

Saturday, January 2, 2010




oleh Hairudin Bin Tajudin

ditulis jam 0100H 03.01.2010



Fajar indah

Kembali lagi

Hari hari berganti

Merenung terang dalam gelap

Mana arah

Arah hidayahMu


Tuhan


Aku sesat

Aku sesat


waktu dalam gelap sunggup lama

Darahku tercipta dari laranganMu

Aku kufur dengan nikmatMu

Makin jauh, jauh hari aku dari nikmatMu


Dalam lena aku terjaga

Sunyi

Sunyi sepi


Dalam kesunyian aku bergetar

Suara itu telah lama

Lama aku tinggalkan

Allahu akbar Allahu akbar


Ya Allah


Aku tidak mampu mencari dunia lain

Aku tidak mampu mencari udara lain dari sumberMu

Aku tidak mampu mengadakan seperti mana telah Engkau adakan

Aku aku kufur akan nikmatMu


Kini aku cuba kembali

Allah aku lemah

Ya Rahman Ya Rahim

Padamkan hitam dalam hatiku


Kini aku sedar

Dalam perjalanan

Walau terjatuh dalam gelap

Taubat Allah tidak pernah tidak ada bagiku..



0 Comments: